ایده نرم‌افزار
نوشته شده توسط : عباسی

 

طراحی اپلیکیشن

برای ارتقاء یا این که کاهش صدا از کلیدهای بالا و زیر به کار گیری نمایید.
هر توشه که کسی ازم مشورت کردن میخواست که بگم چطور یه اپ پولساز بسازه و منتشر کنه، ۷ قدم رو بهش میگفتم و در شرایطی که بازاریابی و تبلیغات رو هم پیگیر می شد و از اینجانب ارشاد می‌خواست، توی ۸ قدم بهش می‌گفتم که چطور یه نرم‌افزار بسازه، اون رو منتشر کنه و شایسته ترین بستر‌های تبلیغاتی رو نحوه بزاره. امروز تصمیم دارم این ۷ قدم رو با شما به اشتراک بذارم و این نکات رو از کتاب الکترونیکی جادوی توسعه و گسترش برنامه‌های گوشی، که در وب سایت قرار دادم برداشتم و بعداز خوندن این نوشته‌ی علمی شما اصولی رو خاطر میگیرید که از پس نشر اپ‌هاتون برمیاید و می‌دونید چه ایده‌ای رو بسازید و چه ایده‌ای رو به هیچ وجه سراغش نرید.
بریم این ۷ قدم رو با همدیگه نظارت کنیم:

قدم اولیه: نام نویسی تحت عنوان توسعه و گسترش دهنده
اولی گام اینه که همین شرایط کنونی تحت عنوان گسترش‌دهنده توی مارکت‌های اندرویدی تثبیت‌اسم نمائید. برای استارت می‌تونید از مارکت کافه‌بازار آغاز نمائید.

قدم دوم: تایپ کردن نظرات
بهتون سفارش می‌کنم از امروز هر ایده‌ای که به ذهنتون اومد رو روی ورقه‌، کامپیوتر، یا این که حتی موبایلتون یادداشت نمائید. چرا؟ زیرا قراره به زودی خاطر بگیرید اون نظرات رو به پول تبدیل فرمایید و برنامه های خودتونو داشته باشید. مدتی بعد از آن به خودتون می‌آید و می بینید که دارید ایده یکسری ماه پیشتون رو به دیگر افراد نشون میدید و اون برنامه رو تبلیغ می‌کنید و مدتی آن گاه می بینید دارید از اون ایده پول در میارید.

قدم سوم: گزینش ایده نرم‌افزار پولساز
گزینش ایده از فی مابین ایده‌های درج شده همون بخشیه که شما بایستی نحوه بازه زمانی بذارید تا شایسته ترین ایده رو گزینش نمائید. شما دستکم می بایست ۱۰۰ ایده نوشته باشید. این نظرها نیازی وجود ندارد که قطعا تازه باشن و هیچ اشکالی نداره تا قبل از این اجرا گردیده باشند و حتی برنده گردیده باشند، ابعاد که فن‌ای خیس شدید متوجه می‌شید که حتی اگه تا قبل از این اجرا گردیده باشه بهتر هم می باشد. پس بایستی هر ایده‌ای که تونستید باهاش رابطه برقرار نمایید رو بنویسید تا به دنبال طرز یافت کردن شایسته ترین ایده رو بیابیم. از در بین ۱۰۰ ایده ای که نوشتید ۱۰ ایده‌ای که دوست دارید داشته باشید رو روی یک شیت دیگه بنویسید. از دربین این ۱۰ ایده چک نمایید که اپلیکیشنی شبیه این ایده‌ها، در لیست ۱۰۰ نرم افزار بدون‌پول یا این که مبلغی مارکت های اندرویدی است که چیره گردیده باشه؟ اگه ایده‌ها رو خوب تعیین کرده باشید شبیه ۳ الی ۴ ایده درین لیست میباشد که توصیه می کنم لیست شایسته ترین‌های هر دسته هم نظارت فرمایید. دسته‌بندی‌های مختلفی در هر مارکت برای نرم افزار‌ها قرار داده گردیده که به راحتی شایسته ترین نرم افزار های هر دسته قابل تشخیص می باشند. از دربین ایده‌هایی که‌این حالت رو داشتند هر کدوم که شم می‌کنید بیشتر باهاش رابطه برقرار می کنید و بیشتر دوست دارید اونو بسازید رو تعیین نمایید تا گام‌بعدی رو بهتون بگم.

قدم چهارم: ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار روی صفحه
ایده ای که تعیین کردید رو روی برگه پیاده نمایید و مشخص و معلوم فرمایید میخواید نرم‌افزار چیکار کنه و چجوری عمل کنه. اگه فتوشاپ بلدید میتونید توی فتوشاپ هم این عمل رو معلوم فرمایید و احساس نمایید که اگه ایده شما یک برنامه تلفن همراه بود دوست داشتید چه شکلی عمل می‌کرد و چه ظاهری داشت!

قدم پنجم: اپ نویسی یا این که برون سپاری
اینجانب که بلد نیستم حتی یه خط کد بزنم! هیچ اشکالی نداره اینجانب که بلدم هم بیشتر زمان ها خودم یه خط کد نمیزنم و این فعالیت رو برون سپاری می‌کنم. اگه دوست دارید خودتون نرم‌افزار‌نویسی نمائید میتونید از آموزش‌های نرم افزار‌نویسی که توی وب فراوون است به کارگیری فرمایید و هیچ عیبی هم نداره. ولی سفارش می کنم چشم به راه نکنید و استارت فرمایید نرم‌افزار پولساز خودتونو بسازید. حتی اگه اپ‌نویسی هم خاطر بگیرید‌، زمانی کارتن پروش یافت خودتون زمانی روی اپ‌نویسی نمی‌ذارید و از زمانتون استعمال‌های دیگه‌ای میبیرید. خب چیکار کنیم؟ اینجانب توصیه می کنم اگه نمی‌خواید جایی تحت عنوان نرم افزار نویس استخدام بشید، اپ نویسی نرم افزار‌هاتونو به عده ای بسپارید که‌این عمل رو به خیر و خوبی انجام میدن و برهه زمانی متعددی می باشد که وقتشون رو روی این فعالیت گذاشتند.

قدم ششم : نشر نرم افزار
برای استارت می‌تونید از مارکت کافه‌بازار آغاز فرمائید. در قسمت بسط‌دهندگان که در قدم نخستین تثبیت‌اسم کردید قسمتی برای نشر نرم افزار تازه در حیث گرفته گردیده که با ورود به اون قسمت و لبریز کردن بخش‌های مربوطه، می‌تونید اپلیکیشنتون رو برای تایید به بازار ارسال فرمائید و بعد از تایید نرم افزار شما منتشر می‌شه.

قدم هفتم : درآمد زایی
نحوه های درآمدزایی مختلفی از روش اپ‌های گوشی وجود داره که در تحت به ۳ طریق از این نحوه‌ها اشاره می‌کنم:
۱ – نشر بدون‌پول: سوالی که ذهن خیلی از عموم رو سرگرم کرده اینه که‌این نرم افزار که رایگانه بعداز کجا نرم افزار نویسش پول در میاره! به نترسی میتونم بگم حدودا پولسازترین نرم‌افزار‌ها، نرم‌افزار‌هایی میباشند که به طور بدون پول منتشر می‌شن و روی اون‌ها خدمت‌های تبلیغاتی خاص خودتون رو پیاده‌سازی میکنید. تا امروز بیش تر از ۹۵ درصد برنامه‌هام رو بدین طریق منتشر کردم و از این تصمیمم ۱۰۰ درصد راضی هستم. خدمت‌های تبلیغاتی بسیار متعددی میتونید روی نرم افزار‌هاتون پیاده‌سازی نمائید که هر کدوم به روشی توی برنامه مجانی شما قرار می‌گیره و طبق اصول خاصی برای شما درآمد‌زایی میکنه.
۲- داخل‌پرداخت: نوعی فروش در عالم می باشد به اسم تکنیک فروش از روش دادن قطعه پیتزا! شما می‌تونید از این تکنیک در فروش اپ‌هاتون به نیکی به کارگیری فرمایید. بدین شکل که قسمت‌هایی از برنامه رو مجانی فرمائید و امکانی قرار بدید که در حالتی که کابر خواست از مجموع تجهیزات اپ شما به کارگیری کنه‌، اشتراک‌ویژه شما رو از دورن برنامه خریداری‌کنه. برنامه‌های گسترده بسیار متعددی در عالم از این قابلیت و امکان به کار گیری میکنند‌. برنامه دیوار مثال معروفی از این نوع فروش می باشد که در‌صورتی‌که که استفاده کننده رغبت داشته باشه آگهی اون به طور ویژه‌ در برنامه قرار بگیره، پولی رو پرداخت می‌کنه و علاوه بر تجهیزات‌بدون‌پول و همگانی، از قابلیت آگهی فوری هم به کار گیری میکنه.
۳- فروشی: این طریق همونطور که از اسمش مشخصه، اپلیکیشنی که ساختید رو به قیمتی که دوست دارید در مارکت قرار میدید. در مارکت های متعدد، هر نرم افزار قسمتی برای انتخاب ارزش داراست. به ازاء هر فروش حدود ۶۳ درصد از فروش به شما میرسد و مابقی برای حق بازار و مالیات کسر میشه.

 





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: